Saniona

2345 visninger
Tilbage til oversigten
Dato : 25.05.2024 kl.07:24
Brugernavn : Dam

Hej Podium

ja lad os håbe MINNIMUM een rigtig god deal og selvfølgelig gerne TO ,men det jeg tænker på i Mexico det er om medix kan komme igennem nåleøjet pga korruption, ingen tvivl om effekten og potentialet i Tesofensin .

Selvfølgelig er medix så fokuseret på at få det på market at de de ikke lader sig stoppe af noget ,der må være 

bevist bedre benefit på alle punkter ift andre " godkendte" produkter på mexicansk market .

Novo vil få øjnene op for Saniona's produkt ,men de har så store midler så kan der ikke ligge noget modstand

der også ,det MÅ unægtelig være sværere  og få så effektivt et produkt på market selvom medix er stor og på hjemmebane .

Vi kan håbe den gamechanger bliver til virkelighed inden vi igen mangler penge .


vh

P Dam  



Besvar indlæg

Dato : 24.05.2024 kl.21:18
Brugernavn : Podium

Hej Dam,

Jeg har mødt TF og JD flere gange og det er min helt klare overbevisning at de er bund reelle og dybt engagerede mennesker i at udvikle Saniona. Deres pænt store indehave og deltagelse i emissionen bevidner dette. Alle konspirationsteorier bør lægges bort.

Der er 2 garanter

Wilhelm Risberg1,815,897-165,2841.63%1.63%2024-04-26
Fredrik Lundgren1,809,215


som fik betaling ved emissionen i aktier, som sælger ud godt hjulpet af robotter som kører kursen op og ned. 

Opkøb af Saniona kan komme om et par år når deres epilepsy pipeline er kommet længere. Lige nu gælder det om 1 eller måske 2 projekter som kan blive aktuelt i en partneraftale.

Det eneste de gemmer er en kæmpe kampagne når Tesofensine er godkendt. Tænk lidt på hvilken rejse andre firma med fedme produkt i pipeline har taget som de seneste måneder er blevet nævnt i medier uanset de er i phase 1 .

Saniona kommer med et produkt som er sammenligneligt med Novo's , blot billigere og indtages med en pille.

Det bliver en kæmpe gamechanger.


Besvar indlæg

Dato : 24.05.2024 kl.17:53
Brugernavn : Dam

Hej Podium 

har du et gæt/ forklaring på hvad det konstante greb om kursen i dette niveau skyldes ?

selvfølgelig pt pga de skal redde sig billige aktier i ledelsen ,men længe før det har den ikke ændrede sig overhovedt ,kun ganske få procent op hvis der lige skulle sælges ud fra nogen ,men er det ikke yderst tankevækkende og lidt mistroisk omkring noget andet kunne ligge bag dette ?

man kan læse andre steder om folk der mener et bud kunne være årsag ,hvordan tænker du mht et evt bud/ skambud hvis Thomas heller ikke leverer nu efter så lang tavshed ,det må selvfølgelig bero på noget godt/ skidt 

men vil du mene vi overhovedt behøver tænke i den retning ?

folk i den verden skyr normalt ingen midler hvis de kan lugte guld .

tror du det er på ren beregning der intet kommer fra Thomas eller gemmer de til " bunke" og stor skyts ?


vh 


P Dam 


Besvar indlæg

Dato : 24.05.2024 kl.14:19
Brugernavn : Hans Thorn

Det er vel ikke kun amerikanske fantaster som har kørt Saniona i sænk? Måske var der misforståelser eller mistillid mellem Boston og København. At operere i USA er langt sværere end i Europa. I de sidste to år har Feldthus lovet meget og holdt lidt. I maj 2022 sagde han at der ville kmme to partneraftaler det år. I september samme år stod han på ØU konference og talte om 50 kunder i forretningen. I november sidste år troede han at det ville tage yderligere to måneder at få godkendelse i Mexico - det var 6 mdr siden. Du har ret at Tesofensin er ikke en del af analytikernes kursmål. Det er en joker. 10-15 kr om 3 mdr? Hmmm. Mon ikke vi skal være lykkelige hvis den er omkring 6 kr ved årets udgang?


Besvar indlæg

Dato : 24.05.2024 kl.10:09
Brugernavn : Dam

Hej Podium

ja market er noget underligt noget mht til virkeligheden ,men vi er enige om der burde ikke være noget indregnet i denne kurs så det kan næsten kun gå een vej og det krydser vi fingre for .


vh 

P Dam 


Besvar indlæg

Dato : 24.05.2024 kl.09:22
Brugernavn : Podium

Hej Dam,


Tænker ikke på et negativt svar fra Cofepris. I dagens kurs på Saniona er der ikke indpriset en  godkendelse af Tesofensine, så den burde ikke falde ved et negativ svar. Men vi ved jo godt at markedet reagerer anderledes.......

Men som sagt det skal nok blive godkendt. Jeg tror vi kan se frem til en god Saniona sommer.



Besvar indlæg

Dato : 24.05.2024 kl.06:42
Brugernavn : Dam

Hej podium 

tak for din tilbagemelding det er godt med lidt posetivt her i den lange mørke tid ,men vi må holde ud en lille

smule endnu inden der kommer noget ud fra ledelsen .

har du en tanke mht en negativ medix ?


god weekend


P Dam 


Besvar indlæg

Dato : 23.05.2024 kl.22:05
Brugernavn : Podium

Hej Dam


Mange spørgsmål og svært at svare på. Det har været en lang vej som Saniona aktieejere med flere skuffelser, dog mest forårsaget af nogle amerikanske fantaster.

Som det ser ud nu, så kan jeg ikke være andet end positiv. Aktien er i bund, hvor BV er uden hensyntagen til Tesofensine, partneraftaler og Saniona's store pipeline. Så det burde jo kun gå fremad, som jeg har skrevet tidligere tror jeg vi er tæt på en godkendelse i Mexico. Vi er så langt i processen at hvis det havde været negativt, så var det sket for længe siden. I henhold til Cofepris behandlingstid, så er vi ganske tæt på.

TF skrev i seneste update at upfront ved  partneraftale ville dække gæld og fremtidig drift, hvilket for mig indikerer at første aftale ligger lige om hjørnet. Elles ville de ikke melde noget ud om upfront beløbets niveau. mon ikke vi meget snart ser SAN711 i en PoC trial???

Hvis Saniona leverer som lovet og gerne i løbet af de næste 3 måneder, så vil Saniona som firma være et helt anderledes sted end nogensinde før. 

Ved godkendelse i Mexico , så vil jeg gætte på at kursen stiger 100%+ de første par dage, samtidigt har Saniona planer om en storstilet branding af Tesofensine og potentiel udbredelse i andre lande end Mexico og Argentina(Medix) hvor Saniona så har de fulde rettigheder, eksempelvis Brasilien etc ..Det kan blive en kæmpe gamechanger. Tidligere har været nævnt at når salget er igang i Mexico ,  er der budgetteret med 75 mill/per år I royalties . Dette er endda lavt sat. Saniona kommer aldrig mere  til at bede markedet om ny kapital.


Så mit gæt hvis de leverer som lovet vil være at om 3 måneder vil vi se kurser på 10-15.

Ingen købsanbefaing fra mig, men som jeg tænker.


Vi krydser fingre for en nyhed som kan flytte kursen fra dette latterlige niveau.


Besvar indlæg

Dato : 23.05.2024 kl.17:05
Brugernavn : Dam

Hej Podium 

Er der nogen der tænker det ikke bliver godkendt i Mexico og hvor står vi hvis det sker ?

jeg kan se andre steder i diverse fora at der er investorer der er så overbevist om det godkendes og afslag ikke 

er en mulighed når vi er så tæt på 12-13 måneders behandlingstid fra cofepris .

burde der ikke snart komme noget fra sanionas egen pipeline der sættes igang så der bliver noget kursdrivende 

hvis ikke Mexico kommer ?

Der sker nok intet med kursen før efter 10 dg efter d 29 maj ,da de lige skal have det hele med ,men hvor tror du vi ligger omkring 1 juli og evt hvis der intet sker med aftaler som ellers var lovet og kv7 /2355 og san 711


P Dam 


Besvar indlæg

Dato : 15.05.2024 kl.17:57
Brugernavn : Hans Thorn

Positive mental attitude. Jeg håber at du får ret med dine forudsigelser


Besvar indlæg

Dato : 15.05.2024 kl.17:33
Brugernavn : Podium

PMA ???


Besvar indlæg

Dato : 15.05.2024 kl.17:26
Brugernavn : Hans Thorn

PMA Bjarne ?????


Besvar indlæg

Dato : 14.05.2024 kl.10:29
Brugernavn : Podium

Ja, spændingen stiger. Vi har ventet længe på afgørende nyheder som vil gøre Saniona aktien meget attraktiv de kommende år.


Jeg tror IKKE at Tesofensine trækker ud, men at Cofepris overholder sine egne regler, hvilket vil sige en forventet godkendelse inden udgangen af juni måned. De sidste dokumenter er indleveret til Cofepris og de kan snart tage en beslutning.


Angående en partneraftale, så har jeg også her en forventning om at det vil ske indenfor de næste par måneder. Saniona meldte ud i deres seneste update at upfront betaling ved en aftale vil dække gæld og drift fremover. Når man indikerer niveau af upfront betaling, så tyder det på at de har afklaret Term sheet hvilket er det sidste punkt inden de kan lukke en handel. 


Jeg tror vi går en fantastisk tid i møde, for dem som stadig hænger på efter en svær og lang ventetid.

Vh,

Bjarne


Besvar indlæg

Dato : 07.05.2024 kl.19:30
Brugernavn : John Stihøj

RedEye er aktuel med en kommentar omkring Saniona. Tesofensine trækker ud. Saniona forventer fortsat mindst en partneraftale med upfront betaling i indeværende år. 


Døm selv: 

https://www.redeye.se/research/1004370/saniona-short-comment-on-pipeline-update?&&-03fc-4d1d-a40e-ba3ffdc092ab


Besvar indlæg

Dato : 19.04.2024 kl.10:27
Brugernavn : Podium

John,

Milepæl betaling er vist ikke ret stor, i omegnen af 10-15 mill så vidt jeg ved. Men som du skriver, så er royalties virkelig en game changer fremadrettet. Jeg forventer en kæmpe interesse for aktien ved godkendelse. Interessen for virksomheder som har fedme medicin i deres pipeline har været ekstrem verden over og de har oplevet et sandt rally i kursen.

Skal blive spændende at høre om Saniona's planer da de har rettigheder til Tesofensine i resten af verden, udover Mexico og Argentina. Andre lande i Syd og Mellemamerika vil blive de næste da de bruger Cofepris som reference for godkendelse. 


Bjarne 


Besvar indlæg

Dato : 19.04.2024 kl.10:05
Brugernavn : John Stihøj

Tak for info Bjarne. Lyder plausibelt med en snarlig afgørelse ud fra dine oplysninger. Om den bliver god eller dårlig ved vi jo desværre ikke, men en godkendelse vil have kæmpe betydning for Saniona. Formentlig udløser det en milepælsindtægt, men endnu mere vigtigt vil det give fremtidige royalties. Jeg krydser fingre for en positiv afgørelse. Vi trænger til noget positivt.


Besvar indlæg

Dato : 18.04.2024 kl.20:24
Brugernavn : Podium

Er vi snart ved en godkendelse af Tesofensine? Vi har ventet i rigtig lang tid, men jeg tror vi nu er meget  tæt på. Medix ansøgning blev indsendt til godkendelse hos Cofepris i Mexico den 31 maj 2023. Ifølge Cofepris hjemmeside skal ansøgninger behandles inden 240 arbejdsdage, hvilket svarer til ca. 1 år. Medix har netop fået godkendt et andet produkt, hvor behandlingstiden for godkendelse var næsten 13 måneder. Vi kan med rimelighed antage at Tesofensine godkendelse/afgørelse kan komme indenfor de næste 0-2 måneder. Spændende tider for os som har Saniona aktier.


Bjarne


Besvar indlæg

Dato : 26.03.2024 kl.06:35
Brugernavn : Hans Thorn

Nå jeg kan ikke regne. Det er selvfølgelig 900,000 kr. Beklager meget for disse pinlige kommentarer


Besvar indlæg

Dato : 25.03.2024 kl.20:40
Brugernavn : Hans Thorn

Ikke for at være polemisk men bare for at slutte denne debat Feldthus købte 217,500 units eller 435,000 aktier i emissionen. Det svarer til 450,000 kr


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.16:15
Brugernavn : Hans Thorn

God pointe


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.15:19
Brugernavn : lembramol

Saniona skriver under Executive Team på hjemmesiden:

"Feldthus holds 1,661,928 warrants in the warrant program 2022, 1,400,000 shares and 217,500 T04."


Vi skal nok generelt passe på med at lægge for meget i, hvad en direktør køber eller sælger. Vi kender jo ikke personens økonomi, så vi véd ikke om et givet antal aktier er en lille eller stor satsning for ham.


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.11:52
Brugernavn : Podium

Hans,

TF solgte nogle aktier under Rami tiden da han ikke var i firmaet. Efter han kom tilbage som VD har han købt for mere end 1,5 mill hvilket jeg vil betegne som all in og viser markedet at ledelsen tror stenhårdt på den nye strategi og platform.

Vh,

Bjarne


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.11:27
Brugernavn : Hans Thorn

Hej Bjarne


jeg betvivler som ikke Saniona men undrer mig bare over at man ikke går all in hvis man har verdens bedste middel. Mht Feldthus er det rigtigt at han købte aktier men han solgte dem igen.


Jeg har siddet og lyttet til en masse præsentationer tilbage til 2016. Den røde tråd er hver gang at de er lige ved og næsten. Og så sker der ikke mere. I 2016 havde Biostock 103 kr kursmål på Saniona. I 2018 lavede Nordea en 79 siders analyse af selskabet og kom frem til kursmål 200 hvis alt lykkedes. Det gjorde det ikke. Jeg tror på den nye strategi og købte alt jeg kunne få men det betyder ikke at jeg ikke kan stille spørgsmål ved selskabets dispositioner


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.10:44
Brugernavn : Podium

Hans,

Jeg kender ikke dit motiv for at betvivle hvad Saniona har meldt ud i PM. Men underligt er det.


Thomas Feldthus købte i 2023 for omkring 0,8 mill og deltog i emissionen med ca 0,75 mill. Hvis du vil have hans nøjagtige tal må du abonnere på holdings eller kontakte Saniona. Man kan som du siger kun se top 10 på hjemmesiden som slutter ved ca 1,9 mill.

Jeg vil gætte på at TF har ca 1,3 mill.


Vh

Bjarne 


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.10:08
Brugernavn : Hans Thorn

Som jeg forstod det havde man garanteret ca 63% af de nye aktier på forhånd. Da man opgjorde resultatet midt februar viste det sig at der var 58% nytegnede med rettigheder og 5% uden rettigheder. Hvis du for eksempel ser på Drejers beholdning har han købt 200,000 stk. Feldthus beholdning kan man ikke se da han ikke længere er i top ti. Jeg mener at han har 965,000 stk ligesom han havde før emissionen. Men hvis du kan købe Saniona aktier til 2 kr og der er et potentiale for at kunne sælge SAN 2355 til ca 1 mia usd når den er i fase 1 ville du så købe så mange som muligt?


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.08:41
Brugernavn : Podium

Hans

Du husker forkert. Tror faktisk de endte med mere end de havde lovet i PM. En kæmpe positiv besked til markedet.


"Among the parties providing the subscription undertakings are senior management and all members of the board of directors, including Thomas Feldthus CEO, with SEK 0.75 million and Jørgen Drejer, chairman of the board of directors, with SEK 0.4 million."
Vh,

Bjarne


Besvar indlæg

Dato : 24.03.2024 kl.06:43
Brugernavn : Hans Thorn

Feldthus talte om SAN 2355 som det nye vidundermiddel (ligesom han gjorde med Tesofensin og Tesomet da de var Sanionas vinder kandidater). Hvis 2355 vitterligt har så stort potentiale hvorfor gik Feldthus og de andre i ledelsen og bestyrelsen  ikke all in mht emissionen af nye aktier?


Besvar indlæg

Dato : 23.03.2024 kl.12:40
Brugernavn : Podium

Tak, har du nogen kommentarer til Saniona, måske du talte med TF?

Vh,

Bjarne 


Besvar indlæg

Dato : 23.03.2024 kl.11:24
Brugernavn : John Stihøj

Så er videopræsentationerne klar via dette link: 

https://www.aktieinfo.net/arrangement21032024/


Besvar indlæg

Dato : 21.03.2024 kl.10:02
Brugernavn : John Stihøj

Ja, det bliver spændende at høre fra og om Saniona. Jeg forventer, at der i morgen eller senest på mandag ligger links til alle aftenens præsentationer. Hold mig (mind mig om det, hvis jeg glemmer det) lige op på, at jeg skal komme med mine betragtninger her på tråden. Der er så stor interesse for at høre aftenens input fra Saniona, GomSpace, Pila Pharma, ALK og FLSmidth, at jeg har måtte lukke for tilmelding for en uge siden.


Besvar indlæg

Dato : 21.03.2024 kl.09:59
Brugernavn : Podium

Hej John,

Lægger du en link til Saniona presentationen når den er klar? Det kan også være interessant at høre din mening om Sanionas presentation, da du sikkert er tilstede.

Vh,

Bjarne


Besvar indlæg

Dato : 12.03.2024 kl.10:17
Brugernavn : Podium

Hej John,


OK, tak for info.

Vh,

Bjarne 


Besvar indlæg

Dato : 12.03.2024 kl.09:47
Brugernavn : John Stihøj

Hej Bjarne.


Alle præsentationer optages på video. De bliver tilgængelige formentlig fredag den 22. marts. Men altså ikke en live optagelse.


Besvar indlæg

Dato : 12.03.2024 kl.09:29
Brugernavn : Podium

Hej John, 


Jeg ser I har Saniona med på event den 21 marts. Desværre er jeg forhindret i at deltage, er der nogen mulighed for at følge med online?

Vh,

Bjarne 


Besvar indlæg

Dato : 08.02.2024 kl.07:58
Brugernavn : Hans Thorn

In total 19,987,675 units, corresponding to approximately 58 percent of the Rights Issue, were subscribed for by exercise of unit rights, and 1,583,524 units, corresponding to approximately 5 percent of the Rights Issue, were subscribed for without unit rights. The Rights Issue is thus subscribed to a total of approximately 63 percent and no issue guarantees will need to be used. Through the Rights Issue, Saniona will initially receive approximately SEK 88.9 million before issue costs and in the event of full exercise of all warrants series TO 4 that are issued, Saniona may receive additional proceeds in April 2025.


Dette var Sanionas forklaring i går


Besvar indlæg

Dato : 07.02.2024 kl.20:01
Brugernavn : Hans Thorn

Sådan skal du ikke se på det. Der var garanteret 60%. Men garantierne blev ikke brugt fordi 63% blev tegnet

Saniona har nu lidt penge til at gennemføre proof of concept med SAN 711. Hvem ved måske vil der være nogle fonde som ser en positiv udvikling? Samtidig taler de om en aftale i løbet af året(det har de sagt mange gange..............) og så er der jokeren Medix (jeg tvivler)


Besvar indlæg

Dato : 07.02.2024 kl.19:28
Brugernavn : lembramol

Det blev til 63% tegning.


Denne meddelelse udløste umiddelbart en stigning på ca. 10%, fra 2,1 til 2,3. Lidt sært at markedet tager dette som en god nyhed, når 60% var garanteret (iflg Hans Thorn).


Som det ser ud nu, er der altså en gevinst til dem, der valgte at tegne.


Besvar indlæg

Dato : 31.01.2024 kl.07:16
Brugernavn : Hans Thorn

D 8 december 2023 var kursen 6,14. D 15 december 2023 var kursen 3,60. Kursen er dalet siden Saniona valgte at gennemføre sin rights issue. Sanionas bestyrelse og direktion har alle valgt at deltage. Sammen med andre garanter står de for 60% på forhånd.


Besvar indlæg

Dato : 30.01.2024 kl.17:05
Brugernavn : lembramol

> Hvis emissionen bliver fuldtegnet, vil jeg tro at aktiekursen kan stige, og modsat.


Jeg tror ikke, den bliver fuldtegnet. Jeg sammenligner med Odico, hvor emissionen kun nåede 58%. Selvfølgelig et markant anderledes firma, men fællestrækket er en emission tæt på børskursen.


I mit gæt får man Saniona billigst et par uger efter emissionen er overstået.


Besvar indlæg

Dato : 30.01.2024 kl.14:21
Brugernavn : John Stihøj

Hej Claus.


Jeg er farvet af, at jeg allerede ejer aktien, og at jeg går med i emissionen. Det gør jeg naturligvis kun, fordi jeg tror på casen. 


Hvis emissionen bliver fuldtegnet, vil jeg tro at aktiekursen kan stige, og modsat. Om det er en god ide at gå ind her til 2,0-2,25 SEK vil jeg ikke give et svar på. 


Jeg indsætter lige links til nogle events, hvor CEO Thomas Feldthus har udtalt sig om selskabet:


https://www.biostock.se/en/2024/01/saniona-banar-vag-for-nydanande-epilepsimarknad/


https://www.biostock.se/2024/01/biostock-investor-pitch-saniona/



Besvar indlæg

Dato : 28.01.2024 kl.21:24
Brugernavn : Claus Nymark

Saniona de kommende måneder.


Hej John Stihøj.


Tak for grundig forklaring om Sanionas situation. Det er lidt sværere at få et overblik via Sanionas pressemeddelelser


Hvad er dine tanker om at gå ind i den nu til en kurs 2-2,5 SEK hhv. at vente og se om de får deres financiering igennem i Februar i år ?

Er det et risikabelt ?


Med venlig hilsen,

Claus Nymark.


Besvar indlæg

Dato : 26.01.2024 kl.11:27
Brugernavn : Alex

Thanks!

I checked their site, didn't find holders..
so Tesomet paused because of funding.. 


Besvar indlæg

Dato : 26.01.2024 kl.10:28
Brugernavn : John Stihøj

Hi Alex. It must be a long time ago since you last checked up on the develeopment in Saniona.

The US-plans have been stopped and a new management took over with a new strategy of entering into partnerships. The development of Tesomet has been paused, while we still await new partnerships. Tesofensine is still waiting for a decision from the mexican authorities. Why Mexico? Because Tesofensine is outlicensed to Medix in Mexico. Saniona holdes the right to the rest of the world (except mexico and Argentina). Regarding large stockowner: You can find this information on the Sanionas webpage. Pontifax is no longer holding shares. For the time being until 5th February Saniona is making a cash call with the aim of raising 140,9 mio. SEK in new money. I think you should visit the homepage of Saniona in order to get updated. OK?


Besvar indlæg

Dato : 24.01.2024 kl.21:16
Brugernavn : Alex

Hello,

The last time I checked,  Saniona was planning to register on the US stock exchange and the main drug was for weight gain.

What happened since then? Why approval in Mexico? Aren’t there any other places waiting for approval?

Is Pontifax still an investor? Where can I see data on this?

Thank you very much,

Alex



Besvar indlæg




Vil du også være en bedre investor?
Med et abonnement hos Aktieinfo bliver du klædt godt på til succes på aktiemarkedet.
Vi laver benarbejdet for dig så du nemmere kan træffe de valg der kan give dig størst muligt afkast!

Klik her og se hvordan


 

 

 

Det siger kunderne:

  • Jeg har længe haft søvnige penge stående i banken, som nu er kommet på arbejde efter jeg blev gjort opmærksom på Jeres råd og viden. Som kvinde gør det mig tryg at følge den daglige opdatering og det har skabt interesse for investering, som jeg før ikke havde kendskab til og allerede har givet mig en bedre privatøkonomi. Tak for det !
    Med venlig hilsen
    Karen i Nordjylland
    Vil du også have større afkast?

  • Som privat investor med egne midler er det vigtigt at kunne støtte sig til troværdig og objektiv information, både på kort sigt og til opsparingsformål.
    Erfaring og viden er særligt vigtigt i usikre økonomiske og geopolitiske tider – alle er jo dygtige, når det kun går op.
    Derfor ser jeg det daglige overblik og råd fra Aktieinfo som en uundværlig inspirationskilde, der for længst har tjent sig ind. Med tak og venlig hilsen – Jens
    Vil du også have større afkast?

  • Palle Larsen fra Trading Center Odense har været kunde hos Aktieinfo i mange år: ”Jeg er meget tilfreds med den service, som jeg får fra Aktieinfo. Deres kort- og langsigtede handelstips om køb og salg giver mig fuld value-for-money”

    Vil du også have større afkast?

  • "Aktieinfos råd har givet mig et godt overskud" – mandlig kunde, 65 år.

    Vil du også have større afkast?

  • Jeg er en tilfreds og mangeårig kunde hos Aktieinfo. Jeg får viden, tips og ideer til selv at kunne foretage egne investeringer. Og det er gået godt med mit afkast, siden jeg blev kunde hos Aktieinfo. Jeg er også meget tilfreds med, at jeg fra tid til anden kan ringe og tale med John Stihøj, hvis der er noget jeg er i tvivl om. Jeg giver Aktieinfo mine varmeste anbefalinger. Orla

    Vil du også have større afkast?

  • "Som lille privat investor er det vigtigt at have en sparrings-partner til at se de økonomiske ting, som man ikke selv har haft på radaren.
    Den sparringspartner er Aktieinfo i form af daglige nyhedsbreve samt større og detaljerede aktievurderinger. Meget værdifuld." Linda, privat investor.

    Vil du også have større afkast?

Kalenderen / Aktier i fokus

28-05-2024


Norge: Regnskab fra Cadeler.


Se hele finanskalenderen

 

Tilmeld dig GRATIS nyhedsbrev
Luk
Få gratis nyhedsbrev om aktier, investeringer, analyser, trends og porteføljer.