| Dato | : | 25.06.2026 kl.13:52 |
| Brugernavn | : | Bjarne |
Gad vide, hvornår danske og nordiske, samt nogle tyske aktier rammer bunden.
Jeg kunne selvfølgelig have hoppet på USA aktier, men det er ikke mig.
Ofte er overskriften om morgenen, at vi nok OGSÅ får en positiv dag som verdensmarkedet.
Selvom det er trist at se på; holder jeg ved. Kan også finde på at lave lidt småhandler, hvis jeg mener
at en aktie er kommet urimelig langt ned.
Mange norske aktier lider samme skæbne.
Et lille suk herfra.
MEN SOLEN SKINNER OG VANDET ER FLOT MØRKEBLÅT :-)
Mvh.
Bjarne